Éjszakai kékfény-szűrő,
alvássegítő monitorszemüvegek

gyors elalvás, magas szintű kékfényvédelem

Az éjszakai kékfényvédelem kulcsszerepet tölt be. Sötétedéskor szervezetünk melatonint kezd termelni, ami a pihentető alvásért felelős. A melatonintermelés sötétben a leghatékonyabb, fény hatására csökken.

Gyakran érezhetjük úgy lefekvés előtt, hogy nagyon zavaróak az erős fények. Ilyenkor általában lejjebb vesszük a monitor fényerejét, éjjeli lámpára váltunk.

Az Éjszakai NYSA szemüvegek lehetővé teszik a gyors álomba merülést és a pihentető alvást a zavaró éjszakai fények, illetve kijelzők használata után is.

Monitorszemüvegek az éjszakai kijelzőhasználathoz

miben segítenek az éjszakai monitorszemüvegek?

Alvászavarok

A lefekvés előtti kijelzőhasználat nehezíti az elalvást és növeli az alvászavarok kockázatát.

monitorszemuveg_kekfeny-szuro_szemuveg_red-eye

Szemfájdalom

A kijelző előtt töltött hosszú idő következtében a szem elfárad, kiszárad, majd égő fájdalom lép fel.

Fejfájás

A kékfénynek való kitettség hatására homlok-, illetve tarkófájdalom jelentkezhet.

Rövidlátás

A hosszútávú, folyamatos kijelzőhasználat könnyedén rövidlátást eredményezhet.

Aludj el könnyedén

Az Éjszakai NYSA szemüvegeket arra terveztük, hogy segítsenek az elalvásban és lehetővé tegyék a nyugodt pihenést.

Extra kékfény elleni védelem, prémium anyagok

Kérdésed van?

Ebben az évben várhatóan 2500 órát fogsz kijelzők előtt tölteni.

Tedd ezt az időt fájdalommentessé!